minomino 3.hamileliğim diye zamanla bir şeyler öğrene öğrene ben de pimpirikli hale geldim. İnternet bize iyi mi kötü mü geliyor artık emin değilim.😅 Kızım 9 yaşında. O zaman böyle araştırmıyordum, ne yenir, ne yenmez. Kimseye de sormuyordum. Yumurtayı hep rafadan yedim. Çok severim. Taze penir yedim hem de aylarca.😬 Hepsi tehlikeliymiş. Bilmiyordum.🤷🏻♀️ Allah’a emanet. Çok şükür mikrop falan kapmamışız. Yaptıklarımı onaylamıyorum elbette, cahillik ama en güzel, en rahat, en mutlu, ennn stressiz hamileliğimdi.😅Hiçbir şeyi kafama takmadan doğurdum, büyüttüm. Şimdi gerim gerim geriliyorum. Hepimiz sıkıntısız hamilelikler geçirip, güzel doğumlarla kuzularımıza kavuşuruz inşallah.