Hamilelik olduktan sonra muayene de kese görünmese bile doktor rahim kalınlaşmasına bakar rahim kalınlaşöası adet olacağım zaman ya da hamile olduğun zaman olur. Hamilelikte bunun ölçüsü var bende ilk kontrolde ona bakmıştı dış gebelik olduğunu anlamak için belli bir süre geçmesi gerekiyor o yüzden ilk etapta rahim kalınlaşöası da bir fikir verebiliyor. Siz 2 gün ara ile beta baktırın yükselmeye bakın ona göre ilerlersinzi zaten. Bence stres yapmadan sürece devam edin hakkınızda hayırlısı olsun.