Gksuaydn Kızlar 4 hafta önce serklaj olmuştum. 2 gündür kabız olmuştum tuvaletimi Yaparken zorladım baya sonrasında dikişlerim çok battı vajinaya. Baya batıyor şuan hala. Bunu yaşayan var mı dikişler zarar mı gördü acaba çok korkmaya başladım🥺🥺
Simsim60 Gksuaydn geçmiş olsun.serklajlıyken kabız olmamak gerekiyor.keşke kabız olduğunuzu doktorunuza söyleseydiniz.benm profilimde serklaj grubumuz var aklına bişey takılırsa oraya da yazabilirsin canım.