Gamzecem ben 450 kullandım aralıkta eczaneden geliş fiyatına 900 tl ye aldım, ilk denemede tuttu. 3 aylık evliydim ama hemen bebek istediğim için doktorumla iştişare yaparak bu yöntemi istedik.eşimde de bende de herhangi bir sağlık sorunu yoktu. raporla karşılıyor diye duymuştum sanki ama kısırlık tanısı konulması gerekiyor sanırım karşılaması için.