Denzk anladım canm insallah şuan gitmiştir senin.benm hamilelikte oluştu ve rahim ağzında alınması daha rahat bir yerde. mm benmde sanırım. Ama gebelık ilerledikce lekelenme oluyor biraz daha sabır diyorum. Doğum sonrası rahim duvRı inceliyor , kaybolması çok yüksek ihtimal gibi düşünüyorum insallah🙏