Demetsener canım bende olalı 12 gün oldu eve geldiğimde anestezi doktor um beni arayıp başın ağrırsa bana söyle muhakkak demişti benim baş ağrım 4. Gün başladı dün e kadar her gün devam etti ve gerçekten şiddetli bir ağrıydı doktor uma ağrımın başladığını söyleyince minoset plus günde 3-4 tane, nescafe ve 3 lt su iç dedi sonra dan öğrendim ki ağrı kesici in üstüne kafein almak etkisini arttırıyormuş gerçekten öyle oldu içince ağrım gidiyor Du ama diğer gün tekrar başlıyordu dün yine çok şiddetli ağrım vardı ama bugün yok artık umarım daha olmaz