Lavanta27 Kızlar hematomunuz ne zaman geçti ? kaç haftalıkken başladı ? lekelenmeleriniz ne zaman geçti kahve rengi akıntı oluyormuydu? Çok can sıkıcı bir durum lekenemelerinzde doktora danışıyormuydunuz ne öreyiyordu ?
Aytenmm Lavanta27 Bendede var 8+2 haftalik.Hematoma 20 mm.1 hafta yatak dedi doktor.Zaten yatindan itibaren yeniden ise gidicem.Bende hic akinti lekelenme falan yok.Ultrasonda goruldu.Sizdə kac millim?
cihangirinannesiii Haftamda başladı 1 ay falan sürdü lekelenmelerim oluyordu acil gittim kadın doğuma , progestan duphaston ilaçları kullandım 1 ay boyunca hep yattım hiç bi iş yapmadım, ilişki yasaktı, eşim yemek temizlik hiçbir şey yaptırmadı sağolsun. Ayaklarımı yükseltip yattım hep çok dikkat ettim ve geçti çok şükür. Şimdi 26 haftalık olduk 🙏🏻
Lavanta27 cihangirinannesiii çok şükür iyi olmanıza sevindim 🙏🏻.Bendede 5 haftalıkken başladı kanamayla düşük riskim çoktu.Şimdi kanama yok şükür ama hala ara sıra kahve rengi lekelenmeler oluyor 12 hafta 1 günlüğüz korkuyorum bu lekelenmeler olması kötümü bende ptogestan fitil koyuyorum dufastonu bende sorucam doktoruma teşekkür ederim yorumunuz için 🤲🏻🙏🏻
cihangirinannesiii Lavanta27 doktorum bana şey demişti o lekelenmeler kanama alanının dışarıya attığı eski kan demişti, sizde inşallah kısa zamanda atlatırsınız 🙏🏻 Bol bol dinlenin yorucu birşey yapmayın bir süre sonra geçiyor
Lavanta27 Aytenmm bende en son 4 gün önce ölçüm yapıldı 0.74mm×0.19mm küçükmü büyükmü bilemiyorum.Bence ilk haftalarda büyükdü kanamam olmuştu düşük riski çok demişti doktor. inşallah sizdede geçer allah sağ salim kucaəğımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🤲🏻🤲🏻