Kizlar hepinize teşekkür ederim,bugün gittim kontrole hiç bir sıkıntı yokmuş,o akan sıvı akintiymis suyum değilmiş fitil verdi,hamilelikte akıntı enfeksiyon oluyormus üşütme dedi,su seviyesine bakıldı gayet iyi sıkıntı yok dedi doktorum.icim okdr rahatladı ki anlatamam