minikumutlar Benim son yumurtlamamda çok yavaş hatta 3 gün hiç büyümediği zamanlar da oldu. Hatta umudumu kesmiştim. 19. gün ovülasyon testinde yumurtlamayı gördüm denedik ve şu an 14 haftalık hamileyim. Bu süreçte regliyi düzenlesin eğer hamile kalırsam da tutunmayı kolaylaştırsın diye duphaston kullanmıştım. Ovülasyon testi yapın, zaten 10 mm civarında kalacaksa yumurtlama görmezsiniz. Görürseniz de mutlaka değerlendirin boş geçmeyin derim😇