Selam kizlar 24+4 hamileyim ins oglum olucak. Bikere daha olmustu simdi yine oldu ayaga kalkicakken birden sag tarafima bicak saplanir gbi bi agri oldu yurudugm zaman biraz artti sanki gecenkini doktora sordum bunlar normal dedo yasayan varmi aranizda