28+6 dayım bebek hareketlerini hala az hissediyorum bu zamana kadar kontrollerde bir sıkıntı çıkmadı ama bebek büyüdükçe hareketleri artıp, daha sert hareketlerde bulunması gerekmiyor mu🌸😊 tekmesinden uyuyamayanlar bile varmış ben gün içinde 2-3 kez hissediyorum hafif kıpırtı şeklinde o da 🤷🏻♀️