Pheebs merhabalar🍀 benim de detaylıda 35,5 ölçüldü sonraki kontrolümde de 34,5 civarıydı yani aynı değerler aslında ama doktorum normal olduğunu söyledi yani extra dinlenmen gerekiyor vs demedi , ben de sınır 25 olarak biliyorum ama hatta genelde gebelerin 35 ile 40 arasındaymış doktor kaan kocatepe’nin videolarında da öyle dinlemiştim. Ben yine de her ihtimale karşı dinleniyorum ağır iş vs yapmıyorum ama şimdi tedirgin olmadım değil😓