İkili tarama testim düşük risk çıktı.Üçlu tarama testine down sendromu riski yüksek dedi.Bulundugum ilçede perinatoloji yok merkeze sevk verdi.Hem ayrıntılı ultrason hem down sendromu risk için.Ve sevk ettiği yerde randavu yok bu sevk kağıdı 5 gün mü geçerli.benim gibi böyle çıkan var mı sonucu?