Srsdrs benim de doğumdan önce yumuşaktı göğüslerim. Çok kafaya takardım sütüm yok diye. Doğumdan çıktım ilk göğüslerime baktım hala yumuşak sütüm yok diye hüngür hüngür ağladım. Hemşire geldi göğsümü sıktı süt çıktı. Bu sefer de az diye ağladım. Bir de ilk emzirmem o kadar zordu ki travma yaratmıştı bende. Ben sütüm olduğu ve sağdığımda çok sütüm çıkmasına rağmen yanımdakiler sütümün yetmediğini, doymadığını söyleye söyleye beni mahvettiler. Bu sefer ben bu hassas konuya takıp olan sütümü yok kabul edip süt gelsin diye uğraştım. Bu sefer de sütüm gitti… sütünüz hiç olmaya da bilir. Ben doya doya hiç emziremedim yavrumu en çok anne sütünü düşündüğüm halde. Kendimi üzmekle kaldım. Kendinizi şimdiden sütüm yok diye üzmeyin. Gerçekten olmayabilir ve kendinizi bu yüzden çok üzebilirsiniz. Zamanı bırakın inşallah sütünüz doğumdan sonra gelecek 🥰