Tüp bebek tedavisi ile 30 martta iki embriyo transfer edildi 10 nisanda testim 20 çıktı 12 nisanda 52 ve bugün 147 çıktı sonucum doktorum ilk iki sonuca göre kimyasal olabilir düşükle sonuçlanabilir değerler düşük dedi ama iki günde bir kan testi ver dedi bugün ameliyatta hala bana dönmedi bu son yükseliş iyi mi burdan değeri düşen oldu mu ###