Cano26 Ah ah çok geçmiş olsun, zamanında çok çektim bu sancıdan. Berbat bir şey. Bana iyi gelen şeyler ayaklarımı yukarı doğru çekerek yürümek, yatarken ayaklarımı karnıma doğru çekip yuvarlak çiziyor gibi çevirmek, bol bol hareket edip eğilip kalkmak, kuru kayısı yemek ve zeytinyağı içmekti (bir çorba kaşığı kadar)
İlaç olarakta doktorum gaz ve kabızlık sorunum olursa duphalac kullanabileceğimi söyledi.🙏🏻