Ayy bende 1 hafta önce gördüm ogluşumu😍 dedim bu şekilde bir çocuksa dışarı çıkarmam nazardan çatlar dedim. Saçları kıvırcık,yanaklı,beyaz tenli,iri gözlü,büyük dudaklı bir çocuktu. Burnuda fındık gibiydi😀 rüyamda kıvırcık saçlı olma demedim mi diyorum babana benzemişsin diyorum 🤣 uyanınca eşime anlattım benim de küçükken saçım kıvırcıktı demesin mi 🤣🤦♀️ Bilmiyordum şoka girdim. Bu çocuk senden benden güzeldi. Hastanede karıştırmasınlar sakın ha başından ayrılma çocuğumun dedim🤣 Allah sağlıcakla almayı nasip etsin. Benimde son 15 günüm. Biran önce artık gelsin istiyorum. İkimizde rahatlayalım.