Sedaaa95 2li sonucum çıkmış bugün hastaneye gideceğim ama randevum yok cinsiyet içinde sorsam acaba bakar mı doktor? Şehir hastanesi bu arada. Birde kızlar dua edin benim için 2li sonucu temiz çıksın inşallah 😊
Ormanmeyveli Sedaaa95 şehir hastanesi sadece kagida bakip yorumluyor tekrardan ultrason yapmiyor o yuzden cinsiyet söylemeyebilir guzel sonuclariniz olsun inşallah
Sedaaa95 Ormanmeyveli öyle mi o zaman özelden randevu alıp bakacağım. İnşallah ya temiz olsunda cinsiyet falan önemli değil
Sedaaa95 Kizilkafaa öyle yapacağım gibi zaten 10 gün sonrası için başka bir yerde randevum var onu bekleyeceğim 😊 bugün 2li sonucunu alayım temiz çıksın o bana yeter 😊