deletedmom301 bizim kayıplarımız oldu eşim bana çok destek oldu ben yıldım o yılmadı çok şükür Şimdi 22+2 haftalık olduk bu yüzden ben eşimin isteğini yerine getiricem benim üzerimde emeği çok Allah razı olsun Alparslan olucak Rabbim nasip ederde dünyaya gelirse oğlumuz İnşallah