Sonikiuc Bugun ikili taramaya gittim. 12+3. Bir hafta önde dedi.Bebisim çok net göründü. Kan sonucu haftaya cikacak. Burun ve enseden sıkıntı yok çok şükür. Tansiyon 13/9 cikti. Bir hafta takipte kal dendi. Gitmeden çikolata yedim çok hareketliydi. Şunun tipine baksanıza yerim bunu ben 🤭🤭 çok heyecanliyim 🥲🥲 https://resimyukle.io/g/Ofo14QGe2o
Sonikiuc Aslan02 doktor söylemedi. İlk defa gittiğim biriydi bende sormadın haftaya gittim doktora soracağım. ☺
Sonikiuc momnes yaa bende kıza benzettim. Erkek hissediyordum. Hatta eşimle iddialastik. Ben erkek hissediyorum dediğimde. Kız olursa ismi o koyacak erkek olursa ben. Tabii benim sınırsız hayır deme hakkım var 😀😆