esmom07 benimde öyleydi hatta bebeğin sakat olur demişti doktor üniversite hastanesine sevk etmişti başka doktor kan aldı tekrardan ve hiç birseyim olmadığını bebeğiminde gayet sağlıklı olduğunu söyledi gidin başka bir hastaneye daha bu igg ve igm için kan aldırın canım geçmiş olsun inşallah kötü birşey yoktur ve geçer 🤲