aren6161
merhabalar 36haftalık gebeyım normal dogum ıstıyorum cok ama cok bugn doktoruma gittim bası ıkı hafta onden gıdıo gelısımı baskı yapıo asagı dogumu tetikleyebılır dedı cok kılo qlmıssın dedı herseı yasakladı ılaclarıda kes dedı el ayak kasıntım ıcın cıldıyeye gorun mutlaka kan degerlerınde sıkıntı yok ama kasıntı bebek ıcın zararlı olabılır orası kapalı bır kutu rıske atamayız bebeı kasıntı gecmezse sezeryan yapabılırm dedı🙄😞🙈 korkuyorum ya kasıntı bebeıme zarar verırse die öle bı durum olursa dırek aezeryanı okeylerm tabıkı 38.haftada gıdecegım tekrr kontrole gecen hafta 2615dı bugun 3200dedı doktor kılosuna bebısımın 🤔 varmı kasıntı yuzunden sezeryan olan yada benm durmumda olan die yazıyorum inşallah birileri fikir sahıbıdr