İzmir’de yaşıyorum . Haziran sonu inşallah doğum.1 tane 10 lu 3 tane 5 li yeni doğan takım aldım. Burda okuyorum uzun kollu uzun şeyler giydirin diyorlar yazın bile ama bebiş isilik olmaz mı. Şortlu takımlar aldım genelde 3-6 aylık alıyorum 0-3 aylıklar çok küçük geliyor gözüme bez takılacak daha. Aslında ne alacağım konusunda da kararsızım siz yazın şortlu takımlar mi yoksa uzun taytli takımlar mi giydirmeyi düşünüyorsunuz ?