Kızlar 4 aylık bebeğini arkadaşım ilk başta emzirmiş,sütü gelmiş yani. Ama sanırım tecrübesizliğinden,stresten vs. Bi zaman sonra sütü gitmiş,mamaya geçmiş. Şimdi çok üzülüyor bu duruma. Acaba boş memeyi emzirerek ya da bazı kür vs gibi şeylerden fayda bulup sonradan sütü tekrar olanlar var mı? Ne tavsiye edersiniz