Aysnrbla Ankara Zübeyde hanımda doğum yaptım puan yavrum Yanımda 40 haftamı doldurdum, dün öğlen sancım başladı ara ara kasıklarıma giryordu saat 1 sıklaşmasını bekledim 7 den sonra yarım saatte 1 sonra 20 dk 10 dk derken 5 dk da bir gelmeye başladı oturduğum yerdeki hastane eğitim araştırmadeğil beni direk ankaraya gönderdi geldik nstye bağladılar alttan baktılar 2 santim açıklık 😞 yatışımı yaptılar hiç uyumadım sabaha kadar bak sancım 2-3 dkda bir geliyor orda yatanlar bana ben onlara özeniyorum ne güzel sancınla doğuracaksın diye sonra gene alttan muayene 6 santim açıklık sancı yatağına aldılar ama öldüm gelen parmak atıyo hemde 3 tane birden sancın gelince ıkın diyolar olmuyo bitsede gitsem artık diye yapmaya çalıştım sonra uzun bi çubuk hemşire 😱 soktu rahmime suyumu patlattı ama nasıl öldürdü hep farklı kişiler farklı şekilde oynadılar benimle ıkın ıkın diyolar ıkınıyorum bebek geldi hissettim ıkınma hissi geliyo bana bebeğin kafası dediler hemen doğum masasına ilk yavaş ıkındım 2. De ıkındın yavrumun kafası çıktı sonra vücudu ve kıçını gördüm Allahımdedim oh arkama yaslandım doğumum aslında çok kolay oldu iş sancısı nı çekmek ve doktorların hemşirelerin o parmaklarına katlanmakta çok şükür kurtuldum ben darısı tüm hamişlere olsun dikişim çok sanırım niye kestiler anlamadım 13 santim açıklığım vardı ama olsun yavrum sağlıklı ya herşeye katlandım ❤️
Deniz2961 Aysnrbla hangi hastanede dogum yaptınız orayı tam anlamadım bu arada gcmiş olsun saglıklı buyut un mınnagı
Tuba704 Aysnrbla öncelikle sağlıklı büyüsün inşallah 🙏 Açılmanız çok güzel olmuş acaba neden kesi dikiş gereği duydular ki🙄
Ayseayse5664 Canım maşallah Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏Okurken en çok korkutan durum sürekli parmak atıyor demeleri her hikayede okurken irkiliyorum😿