Merhabalar bayanlar benim sağlık ocağında takıbim vardı gittim kan idrar vs verdm sıra kalp atışını dınlemeye geldı hemşiremiz bir türlü duyuramadı bana yok göbegım yaglıymısta ondanmıs neyse beni panikledi bebegı hısedıyor musun dedi yok dedm 17 haftalık 3. Gebeliğin hissetmem gerek artık yavaştan dedo pozısyonumu degişrip dınlemeye calıstık olmadı başka hemsire cagordı basıma toplandı hepsi cok korktum bebeğimin kalbimi durmustur dıye neyse dıger hemsire aleti cok aşagıya tuttu bebek rahmim üzerindeydi bu normal midir sizce bu haftalarda yukarda olması gerekmez mi? Birde hemşireme 157 gördüm dedo yanı bu kalp atış sesımı 157 olan panikten hiç birşey soramadm bilgisi olan yorumda bırakar mısınız şimdiden teşekkür ederim 🌼