Elifdilara Sesa ay adını duyunca bile irkiliyorum.asla yapamayacagim bisey.yapanlari tebrik ederim:))))
Eliftuba Sesa ben 35.haftadan beri hergün yapıyorum umarım faydasını da görürüm bu aralar doğumum olcak . Bakalım
Aybukealtintas Sesa Kaçıncı haftada başlamak gerekiyor acaba bende yapmak istiyorum, bazı doktorlar dogum esnasında da yapıyorlarmış diye duydm
Sesa Melikeylmaz evet Kendimiz yapabiliyoruz bende bugün. Öğrendim. Tabi esimiz yapsa daha kolay ama kendimiz de yapabiliyormusz
Sesa Eliftuba bende 34. Haftaya gireceğim işte şimdilerde başlamak gerekiyormuş umarım faydasını görürüz ... yeni nesil annelik gerçekten kolay 😇😇😇
Sesa Rabiauza keşke resim atma şansımız olsa internette ben açıklamasını hemde görsel anlatımıni buldum maket üzerinde Siz de bi bakın isterseniz
Sesa Aybukealtintas 34. Haftada başlaniyormus....evet ama özel hastaneler yapar illaki ben işimi sağlama almak istiyorum gerisi Allahtan
Denizkizi 35. haftadan sonra yapmak lazimmis ve 2 defa yapmak yeterliymis bende dusunuyorum ins tek yapabilirim
Sesa Rabiauza edbanne göndermiş o yüzden tekrar link atmiyorum bence bi bakın acaba tecrübe edip faydasını görenler var mı
Edbanne Sesa https://www.instagram.com/p/BmBNUWsjRiN/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=13gmovu0pp1zm Bakın isterseniz doktor anlatmış
Sesa Edbanne evet bende bu videoyu görüp de zaten karar verdim denemeye sonra biraz da nette arastirdjm