Deletedmom10846 Demir vitamini kullandıktan sonra ne kadar süre sonra çay kahve ya da süt ürünü tüketiyorsunuz? Eczane bir saat beklemem yeterli demişti bir saat sonra kahvemi içiyorum mesela. Siz nasıl uyguluyorsunuz etkileşime girmemesi için?
Ozge Deletedmom10846 bende 45dk falan bekliyorum yemek için. Uyanır uyanmaz içiyorum kendime geleyim kahvaltı hazırlayayım demeye 45dk geçiyor zaten
minnnie Deletedmom10846 Bir saat sonra kahvaltı edilir ama cay, kahve için 2-3 saat geçse daha iyi olur.
Deletedmom10846 Ozge çalıştığım için bekleme imkanım olmuyor bu ara çaysız süt ürünsüz kahvaltı yapıyorum bnde 1 saat sonra çay ya da kahve içiyorum😔
Deletedmom10846 Merve234 anneyimmm42 Çay kahve içmek için mi bekliyorsunuz yksa kahvaltınızı yapıyor musunuz vitamin sonrası
Merve234 Deletedmom10846 ben direk kahvaltı ama kahvaltı da süt içiyorum ama çay da icebirsiniz tabiki
Deletedmom10846 anneyimmm42 benim midem bulanıyor vitamini kullandıktan sonra bekleyemiyorum bi de çalışıyorum bekleyecek vaktim olmuyor
Deletedmom727271 Ben kahvaltımı yaptıktan 1 2 saat sonra içiyorum ilacı, çay içtiğim için kahvaltı da. kahve içeceğim zamanda 1 saat geçmesini bekliyorum.
Deletedmom727271 Deletedmom10846 o konuda bir fikrim yok canım bende tok yazıyor 😊 ilk hamileliğim de de tok içtim bunda da öyle içiyorum. ilaçtan kaynaklı olabilir mi ki
Deletedmom10846 Deletedmom727271 anladım değişikmiş bnm kullandığımdan farklı. Bn ferro sanol kullanıyorum