Avsintan kesin tanı koyuldu mu? Bizde yok çok şükür ama bildiğim kadarıyla genetik faktörlerden ve folat eksikliğinden kaynaklanan bir hastalık. Folik asit kullanımı da bu hastalığı önlemek için kullandınız mı bilmiyorum tabi de. 3 türü var diye biliyorum ağır, orta ve hafif atlatılıyor gibi düşünülebilir. Doktorunuzun sizi süreçten ve hastalığın hangi kademede olduğuna dair bilgilendirmesi lazım 🙏 ama umarım yanlış tanıdır, umarım sağlıklıdır bebeğiniz. Çok geçmiş olsun 🙏