Özel sektörde şöyle oluyor. Maaş kesiliyor ama maaşın brütünün ⅔’ü iş göremezlik ödeneği olarak yatıyor ama bunu işveren değil, devlet yatırıyor. Genelde e-devlette kayıtlı ibanınıza yatar kayıt yoksa PTT’ye yatabilir. Tabi bu paranın yatması için, İk’cının annelik izin raporunuzu SGK’nın işgöremezlik sisteminde onaylaması lazım. Yani özet olarak işveren maaşı kesiyor devlet ödüyor gibi bişey