Svcnvebebegi Merhaba anneler. 12 haftalik hamileyim. Bugün cinsiyetini öğrenmeye gittim ama maalesef göremedim. Araya kordon girmiş dedi doktorum. Tahmin yapabilecek olan var mı acaba https://imgyukle.com/i/RQ4THS
Annesininportakali53 Svcnvebebegi nuba göre kız kuzum ama daha haftasi çok küçük yani cinsiyet bu dese bile değişme ihtimali yüksek oluyor
Svcnvebebegi Annesininportakali53 anlaşılan kız. Bir kızım var. Bir kızım daha olacak. Sağlıklı olsun inşallah 🤲🥰🥰