Kizlar merhaba. Su an 28 haftalik hamileyim. Ama normal dogumdan asiri derecede korkuyorum😔 Sanki doguramicakmisim gibi geliyor. Gozum zaten zayif eksi 3ten fazla normal dogumdan sonra birazda zayiflar diye endise ediyorum. Sezeryanda kolay degil ameliyat sonucta iylesme suresi felan.. Siz napicaksiniz? Hangisini sectiniz?