Gul1998___ Kizlar 20 hafdalk hamileyim karnimda catlaklar oluşdu birde acayib kasiniyor( kasintiyi gecrmek icin ne süre bilirim?
Sumeyy3 Canim ben badem yağı kullanıyorum suanlik iyi benimde 3 haftadır kasimtim oluyordu bel bobek ve goguste 2 gündür kullanıyorum kasinti yok şimdilik
Burccu Sürekli karnina krem sürmelisin ve bol su icmelisin. Karnin 20. Haftadan sonra hizla büyüyecek cildinin kuru kalmamasi gerek.