Pervinkbln_ D dimer zaten hamilelikte hergun yukselen bir deger, fizilojik dogal birsey, kadin dogumda fazla kan kaybetmesin diye kanda pihtilasma oluyor, benim doktorum d dimere bakmiyor mesela, bi sorun yoksa genelde arastirilmiyor, zaten Turkiyede sadece kovid olduysan bakiliyor, yani tamam belki sizin Doktorunuz ilgileniyor ama cok tehlikeli bir durum oldugunu dusunmuyorum