Ozgeozgul Gamzeee5858 kızların desenleri ve pembesi çok iyiydi ama erkek bebeklerin deseni ve mavinin tonu hiç güzel değildi bende oyunlara yüklendim :)
Cansugamze_ basakerdvn merhabaa tayt tüylenme yapan kumaştan mı acaba ona göre alıyım diyorum bnde ama tüylenme yaparsa giyemem çok kötü duruyo çünkü
basakerdvn Cansugamze_ bence yapmaz siz yine alırken yuvarlak açık kısmı oluyor ya ordan dokusuna bakın
Cansugamze_ basakerdvn gördüm canım ama 120 olanlardan kalmış oda bana küçük geldi almadım hiç bişyde kalmamış ya taytı aldım bu arada 🤭🥰
basakerdvn Betulakduzen Google a hızlı resim yükleme yaz https://imgyukle.com/ ya da buraya tıkla Hemen yükle deyip yüklemek istedğin fotoyu seç Yükle de yüzde yüz olunca alt tarafta resmim linki çıkıyor onu kopyala buraya yapıştır
Tgrtkrt Muhem bende antepte yim ve 4 tane a101 e baktım hiç bişey gelmemiş bende sadece pike alabildim
esratmbs Ynme bende antepdeyim canim esim 3 magaza gezdi 3 uncusunde buldu cirosu yuksek magazalara getirmisler
denizz45 Bende nevresim takımı ile patik aldım geldim. Pike getirmişler arkası siyah boya olmuş zaten 🤦♀️