ElifBzkrt Merhaba kızlar 12+4 günlüğüm metrobüsle yarım saatlik biyere gitsem sorun olur mu yoksa evimde dinlenmeli miyim daha erken mi yolculuk yapmak, yürümek için
suscarparimm ElifBzkrt Bu uzun bi yolculuk değil ki önemli bi işiniz varsa gidebilirsiniz arabayla veya otobüsle uzun yolculuklarda riskiniz varsa doktor zaten söylüyor herkes otobüse yada metroya vs biniyor
Deletedmom7373700 ElifBzkrt canım hamileyiz hasta değiliz. Niye bir problem olsun ki. Uzun saatlerce sürecek bir yolculukta değil sonuçta. Hamileyiz diye kendimizi eve kapatıp hiç bir yere gitmeyecek değiliz sonuçta. Bu kadar kasmayın bence. Düşük riskiniz vs yok doktorunuz sürekli yatacaksın demediyse niye bir problem olsun
Feyza-nur ElifBzkrt düşük riskin yoksa hiç bir sorun olmaz 6 ay otobüsle işe gidip geldim bir bucuk saat sürüyordu işe gitmem çok takılmayın
lacoccinella ElifBzkrt 7.aya kadar metrobüsle işe gidip geldim hiç bişey olmaz merak etmeyin sadece çok fazla çarpan oluyor ona dikkat etseniz yeter 😄
ElifBzkrt Deletedmom7373700 Allah’a şükür öyle bişey denmedi hiç ama yine de erken haftalar diye korkmuyo değilim arafta kalıyorum resmen yatsam hareketsiz kalıyorum diyorum yürüsem biyere gitmek istesem kanama olur diye korkuyorum doktora da sormayı unuttum ilk gebeliğim düşük oldu belki de bu yüzden bu psikolojideyim🙁