Ebruuuusalman Şu saglik ocaklarindaki doktorlar hepsimi ayni bi benimkimi anormal anlamiyorum ya zaten dogumum yaklasti diye stres korku cok var bi tane kaybim var diye zaten kiloluyum bana kakmis fazla yeme bazi bebekler allah tan gelen bse kayiplar kimide yedikelrimizden dolayi ben 2 tabak pilav yedm.bebegimi kaybettim diyo ay nasil sinirlerim bozuldu allah korusun allahtan gelen bse olsa kendimden bilcem hani yeriklerine dikkat et demesi farklidir cok yerse bebegin kaybedersin anlamini vermek baska bse gercekten sinir bozucu ya szcede ole degilminyoksa benmi cok abarttim
vbvy1 Ebruuuusalman aserdiğim icin günde 2 paket cips yiyip üstüne cikolata bindiren ben doğum yaptım , hurafenin böylesi bebeğin cok kilo alacak bak böyle yapma dediler 3300 dogdu normal dogum yaptım üstrlik kilolu olmama rağmen inanmayın böyle bilgisizlere
edis22 Ebruuuusalman canim bazi dr’lar negatif enerji abartmayi seviyorlar. Bazi seylere takmamaniz lazim kendi aklinizla hareket edin. Bunu her akli selim bilirki pilav yemek veya herhangi bisey yemek bebegin olumune sebeb olmaz🤦🏻♀️🤷🏻♀️
SunnyG Pilav yemekle çocuk mu düşer??? Çok kilo tabi ki iyi bi şey değil. Dikkat etmelisin evet hem senin hem bebeğin için sıkıntı yaratabilir. Ama bunu bu şekilde ifade etmesi yanlış. Değiştirebiliyorsan değiştir derim.
Ebruuuusalman SunnyG kendisine ole olmus bi yere gtmis 1 tabak pilav yemis 2. Yiyince basi agrimis bebegini kaybetmis ya tamam tabiki cok kilo almak ii degil ikimiz icinde coo sukur cok almadm ama bazi ilac ve igneler odem yapti o yuzden fazla aldm ama yani hani deseki yediklerine dikkat et dogumun icin bebegin icin die tm ama kalkip cok yersen kaybedersin demesi sinir bozucu
SunnyG Ebruuuusalman bebeğin düşeceği varmış pilavın üstüne denk gelmiş. Ne alaka pilava bağlaması. Saçmalık ya boşver
Sumiire Ebruuuusalman valla şaşıyorum ya bizim toplumun IQ sumu düşüyo git gide akıllanmak yerine aklımızmı eksiliyo yani bu doktorlar böyle yaparsa millet ne yapmaz pilavla çocuk mu düşer töbe yarabbim ya pandemide mantıklı konuşma yetimizimi kaybettik kaç yıl okumuş insan bunları söylüyorsa biz cahil insanların yetiştirdiği çocukların vay haline
Ebruuuusalman vbvy1 cok haklsnz hayir bir cocugum daha var ama onda daha kiloluydum bole bse olmadi bu bole diyince nasil sijirlerimi bozdu
Eymen46 Ay hiç sorma bu sağlık ocağındaki doktorlar değişik valla benimde tiroid degerlerim yuksekti hamileliğin başından beri dahiliye doktorum ayda kan ver sonucu bana gönder dedi sağlık ocağına gidiyorum durumu söylüyorum her gitmemde öyle her ay bakılmaz troide ne her ay geliyorsun diyor doktor 😤
Ecceee Eymen46 valla gebelikte her ay bakılır tiroide, hatta iyi gitmiyorsa iki haftada bir de bakılabilir..saçmalamış 🤷🏻♀️
Ebruuuusalman Eymen46 gercekten tuaf doltorlar benimde troitim yuksek ama her ay dahiliyeye baktiriyorum banada dahiliye bi tane dr denk geldi 6 ayda bi gel dedi hamileym ne alaka 6 ayda bi gelmek
Ebruuuusalman SunnyG valla dogru hayir allah korusun allahtan gelen bse olsa o kadinin dedgi aklima gelcek yillarca kendimi suclucam
Ebruuuusalman Sumiire gercekten öyle birde 35 yillik doktorum dio yabi sadece sinir bozucu gercekten baska hic bse degil