Bsraermis8 Nasılsınız bayanlar ? Ayy ben bı garip … Yalancı sancı yaşamadım dün iftarda sanırım dinlenince geçti anca. Ayıptır söylemesi bir de ishal olmuşum .. çok korkuyorum doğum yakın diye.. sizde durum ne ? Beraber bekleyelimmmmm.
Semra12344 Bsraermis8 son 12 eğer 40 beklerse beklemezse daha da erken yarın çatı kontrolü var doğum şeklini belirleyeceğiz 😂
09gul Bsraermis8 benim de 36+2 artık korku ve heyecan iyice sarmaya başladı beni de. Eksiklerimizi tamamlayama çalışıyorum. Bu hafta kıyafetlerini yıkayıp utuleyip çantayı hazırlayacağım ne olur ne olmaz. Bu aralar oğluşumu sık hıçkırık tutmaya başladı 😂 bebiş kiloları ne durumda kızlar bizimki 2600 ama bana hep azmış gibi geliyor doktorum normal diyor. Bilemiyorum. Üzülüyorum
Bsraermis8 pijamaboregi çok az kalmış yaa pıt diye geçer zaman ☺️ ilk doğum mu sizin benim iki olacak ins
pijamaboregi Bsraermis8 benimde ilk inşallah sizinkide kolay geçer ☺️ Ya zaman hiç geçmiyor gibi geliyo ama her sabah uyandığımda Bir gün daha eksilmiş oluyor🥲 çok heycanlıyım. Sizin nasıl? Hastane çantası vs
Bsraermis8 pijamaboregi aminn inş kolay olur hepimizin.. evett birde bende çocuk olunca hemen geciyo günler anlamıyorum . Bazen de hiç gecmiyo resmen iş yapıyorum gün bitsin diye. Hastane çantası hazır şükür sizin de hazırdır herhalde ? Annemle kaynanam da geldimi haftaya tamamdır ins o zmn a doğurmam 😁😁
kahvesever__ Bsraermis8 bu ayın 29 uzuna doğum çok stresliyim korkuyorum sancılarım ağrılarım var valla bilmiyorum 🤷🏻♀️ karmaşık duygular yaşıyorum
Eliff7111 Bende su an 36+6 dayım 38+4 planlı sezeryan olacak son 12 gün çok heyecanlıyım aynı zamanda korkuyorum da ilk gebeliğim oldugu ıcın galiba garip duygular içindeyim
kahvesever__ Eliff7111 ay günler yaklaştıkça stres oluyorum hayırlısıyla kucaklarımıza alalım inşallah 🙏
Hande3- Bsraermis8 Bende 36+4 çok sabırsızım nasıl olacak diye düşünmekten vaşıma ağrı giriyor resmen korkudan
Bsraermis8 Hande3- Allah büyük ins çok kolay doğum olur hepimizin benimde rüyalarıma giriyor felaket korkuyorum 😣