Ben baktım herşey vardı ama hiçbirşey almadan çıktım. İnanılmaz kalitesiz geldi bana. Bime çok güzel şeyler geliyordu aldım da. A101’in kumaş kalitesini falan hiç beğenmedim. Müslin battaniyeler falan incecikti ve bime göre pahalıydı. Bimdekilerin kumaşı çok güzeldi tabi benim fikrim bu.