zeynepdurunun_annesi anneyimmm42 https://imgyukle.com/i/RQbxT0 Ben bunları aldım. Pijamadan çok ümitli değildim ama kumaşına bayıldım çok güzel 😍
Altntp anneyimmm42 ben sekız buçukta uyanıp kapıda bekledım kımsede almaya gelmedı rahat rahat sectım urunlerı
ayseguuuLLL_ anneyimmm42 https://imgyukle.com/i/RQbOjh ürünler henüz açılmamıştı. Şuanlık sadece bunu aldım ama daha sonra tekrar gidip bakarım kalırsa alırım.
Pnrcnr Burdada iki şubeye gittim hep kalmıştı ürünler. Bende neden kimse yok Ramazan’dan dolayı diyordum üzüldüm inanın
momofkaan Ben şimdi geldim A101den sadece küvet kova maşrapa aldım diğer bebek ürünleri pekte hoşuma gitmedi battaniyesiydi kıyafetleriydi. Herşey olduğu gibi duruyordu
irem-Dora anneyimmm42 kız numune Hastanesi’nin oradaki a101 de vardı hepsinden, on dakika önce aldım. Diğer şubelere de baksaydın ara sokaklarda olanlarda kalıyor ben de nene hatunda bulamıyorum anında bitiyor
anneyimmm42 zeynepdurunun_annesi inan kitapları görmedim bile🤭🤭🤭rabbim sağlıkla giydirmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏻🌸
Piremsesannesi Sinemnur55 ama yasak o şekilde satış yapılması. Antalya da çoğu mağazalara sevkiyat sıkıntısı sebebiyle ürünler ulaşmamış . Birinde biri varsa başka mahalledeki bi şubesinde bir ürün var.
zeynepdurunun_annesi anneyimmm42 amin canım inşallah 🌸 burda da kitapları arkaya atmışlardı paketini açmamışlar ilk ben açtım da aldım
Beyzabeser Kiyafetler zıbınlar hic güzel degildi tişört tayt takim aldım kızıma sadece.o da brosurde görünmeyen kirazlı desen varmış cok hosuma gitti onu aldim. Bedeninden emin degilim sanki bi tık kalıbı kücük gibi. Bebek askılari icin gitmistim ama maalesef hic gelmemis 🤷🏻♀️
Piremsesannesi Hayal kırıklığı yaşadım resmen umarım ya gelir ya da diğer marketlerde benzer ürünler getirir.
Piremsesannesi Gidenler keşke resimleri çekme şansınız olsaydı o kadar üzgünüm ki gece bile uyumadım 2.5 yaşında kızım var oğluma hamileyim onun için kızımı yataktan kaldırıp götürdüm , sonuç hüsran oldu.
Piremsesannesi Altntp bir arkadaş güzel değildi demiş de zıbına felan o yüzden sordum. Bende güzel oluyor daha önceden de almıştım da ondan merak ettim açıkcaıs