Benimde ilk zamanlarda çok ağrım oluyordu. Doktorum 5. Aya kadar sabret sonra magnezyum yazarım demişti. Bende bolca yürümeye ve egzersiz yapmaya başladım. Sonra ağrılarım azaldı ve şükür magnezyum kullanmama gerek kalmadı. Şimdi 8. Ayın içindeyim. Bence bir sorununuz yoksa bol egzersiz yapın ve yürüyün. Çok iyi geliyor..