Merhaba. Dün doktor progestron fitil yazdı düşük riskini önlemek için. Gece bir tane kullandım iyice içeri soktum, sabaha kadar hiç bi şey akmadı. Sabah kaktığımda fitil bacaklarımdam aktı. Normal mi böyle? Çok endişeliyim ya fitil içeri gitmediyse, ya işe yaramadıysa,,🥺 Bilenler yazsın nolur