minnakin_annesi1 Annişler hadi gelin konuşalım. Heyecanlımısınız? Bebişleriniz için alış verişe başladınızmı?
Deletedmom10846 minnakin_annesi1 son 108 gn kaldı bizim de kavuşmamıza😍 sezaryen olacağı için temmuz ortası gelir gibi düşünüyoruz daha az aslında süre😊
Gulibikkk minnakin_annesi1 Son 109 gün kaldı birimde. Ben çok heyecanlıyım. Bebeğime yetebilecek miyim ona güzel bakabilecek miyim diye düşünüp duruyorum sürekli 🥺
Deletedmom2265 minnakin_annesi1 Son 97 herşey hazır beşikler kuruldu arabalar alındı 32’den sonra eşyaları yıkana kurutma ütüleme operasyonu başlar 🤩🥰
Nililaylayla Benim de aynı, oda takımı sipariş etmiştim o gelecek bu hafta. Erkenden hazır olacağım sanırım heyecanlı anne olarak 😂 kilo çok aldım, bebek sağlığı iyi ama şükür. Bundan sonrası da kolaylıkla gecsin hepimizin inşallah 😊
minnakin_annesi1 Nililaylayla ben daha bi şey almadım, Son 1 ay almayı düşünüyorum🥲 Yetişe bilirmiyim acaba
ortak Hanımlar sezeryan ya da normal doğum olacağına şimdiden karar veriyor mu doktorlar. Bana herhangi birşey diyen olmadı da?
minnakin_annesi1 ortak Hayır daha bana da bi şey demedi doktorum. Yarın randevum var. Ama tansiyonum var, ilaç kullanıyorum. Önceden tansiyon düşerse normal doğum olur demişdi. Kesin bilgi vermedi
Nililaylayla minnakin_annesi1 tabii ki yetişirsiniz ben erken davrandım :) sağlıkla gelsinler de eşya önemli değil 🌺
m_mervee @minnakin_annesi1 doğum yaklaştıkça ve hareketleri hissettikçe artıyor heyecan 😍 hastane çıkışı zıbın müslin örtü kundak havlu falan aldım hergün birşeyler bakıyorum ama eksik çok nerden tamamlayacağımı şaşıyorum hiçbir şey almadan günü kapatıyorum 😂 bu arada çatı ağrısı çok oluyor sizlerde de var mı böyle ağrılar ?
minnakin_annesi1 m_mervee Hayırlısı ile gelsinler inşallah. Bende de ağrılar oluyor. Detaylı uıtrason olucam bakalım ne çıkıcak