Kızlar benim bat 11 nisandi iki gün gecikmeyle dün oldum ama tam sokulmedim yanı tuvalete gittikçe geliyor daha bir ped dolduramadım öyle deyim dün karnım çok ağrıdığı icin doktora gittik kaç gündür yazıyorum belki görmüşsünüzdür kasik üstü agrim var diye doktor beta almış regl olduğum halde 3,52 cikmis tedavi görüyorum ilaçlardan falan oluyor olabilir mi daha önceki aylarda da 4,86 çıkmıştı sonra regl olmustum ama burda bakıyorum çoğu kişininki sıfırlarda