themom90 Bununla ilgili bir post açmıştım bende☺️ Ben hediyelikleri yaptırdım çok da memnun kaldım fiyatlar da gayet makul bir bakmanızı tavsiye ederim🙏🏻 Çikolatamızı çikolata deposundan yaptırdık, hediyelik de oznurumsu__ sayfasından yaptırdım çok ama çok tatlı bir sahibi var tüm konseptlere uygun etiket seçenekleri var bir göz atın❤️