Merhabalr 37 haftalik hamileyim sorum su 36 haftada bebek dogum pozisyonu almis fakt Bu hafta tekrar donmus pozisyondan cikmis doktor boyle olursa sezeryan dedi sancim nisan suyum gelmedi hatta ilk gebeligim bunun icin erken degilmi tekrar Donermi nasipse normal istiyorum yapabilecegim bisey varmi tskler herkes saglikla Alan bebegini🌸🌺🧿