heleninannesi06 20li haftalarimin kıymetini bilememisim ne güzel uyuyormusum 🥴 Son zamanlar herkes uyu tadını çıkar dedikçe toplasam 3 saat uyuyorum gece uykuya özlem postu 🤣
kahvesever__ heleninannesi06 😂 uyku nasıl birşeydi ben unuttum bille kaç aydır agrılarımdan uyamıyorum
Reyhan35 heleninannesi06 şu haftalarda uykunun tadını çıkar diyenlere deli oluyorum ya bu göbüşle bel ağrılarıyla ne mümkün 🤦🏻♀️
kahvesever__ heleninannesi06 hiç sanmıyorum oğlumun gelmesine çok az kaldı ondan sonra da gene uykular haram oğlum sürekli uymazsa
heleninannesi06 Reyhan35 evet vallahi öyle kaburgalarım ağrıyor kırılıyor resmen midem zaten hiç söylemiyorum 🥴