Deletedmom_7 Suleehamdi ben gecikmeyi tam bir haftaya tamamlayıp öyle test yaptım.. Test daha net çıkıyor öyle. Benim de ilk belirtim göğüs hasasiyetiydi. Rabbim gönlüne göre versin inşallah 😊
Ecceee @Suleehamdi hamilesiniz, ben de ilk öğrendiğimde aynen bu şekilde çıkmıştı..hamilelik olmadığında hiçbir şekilde çıkmıyor o ikinci çizgi, tecrübeyle sabit🙈 kan tahlili yaptırın bence