Kızlar merhaba, 3,5 yaşında kızım var haziranda 4 olucak inşallah…. Ama hala emzik emiyor ne yapayım nasıl yapayım da unutturayım bilemedim. Yani sürekli ağzinda degil uyurken arar arabaya bindiğinde arar. Gün içinde de televizyon ünitesine koyar oynar gelir 2 kere çeker tekrar yerine koyar. Bazen kaybolur. 1 saat emzik arariz kafayi yicek gibi oluyorum o an. Karşılıklı oyun oynarız ve güzel güzel anlatırım annecim artık sen büyüdün emziği bebekler emer, hem abla olucaksın okula gidiceksin, okul da emzik emmek yasak diyorum yani aklınıza gelebilecek bütün caydırıcı konuşmaları yapıyorum. Konuşuyorum konuşuuyorum kalkıyo yine gidip 2 çekiyo emziğinden. Birgün çok kızdım emzik kayıp arıyorum bulamıyorum. Yeter artık dedim yok emzik falan emmiceksin. Çok ağladı kıyamadım. Şimdi 17 haftalık hamileyim kizlar bebek dogunca mecbur emzik vermek zorunda kalırsam. Şimdi kızıma bıraktırmak istiyorum ya o zaman kardeşin de görüpte yine emmek isterse, ya da ben emmiyorum oda emmesin gibi tavırlar sergilerse. Ne yapayım ben bi fikir verin şimdi usteleyip biraktirayim mi yoksa doğumdan sonra mi biraktirayim. Ayyy karman çorman bişeyler yazdım anladız iştee😅 fikir bekliyorummm😑
Etrafimdakiler zorla biraktirma sonra parmağıni emer diyor. Onunla daha çok uğraşırsın diyorlar. Diş yapısi parmak yapisı bozuluyormuş.