Bir diş hekimi hamile anne olarak söylüyorum diş tedavileri için en güvenlik aralık 2. Trimesterdir. Sonrasında da çok çok acil olursa 3. Trimesterde çekim gibi acil işlemler de yapılabilir.
Diş hekiminize gittiğinizde mutlaka hamilelik durumunuzu belirtin, kadın doğumcunuzdan kullanılabilecek olası ilaçlar hakkında onay alın ve strese girmeyin 🙏🏻
Diş ağrınızın oluşturacağı stres bebiş için daha zararlı 😔